19 Temmuz 2014 Cumartesi

Heyecan Dorukta!




Geçen ay gerçekleşen E3 fuarında beni en çok heyecanlandıran fragman Assassin’s Creed: Unity fragmanı olmuştu. Efsane serinin son oyunu Fransa’da ihtilal döneminde geçecekti ve yayınlanan videoda gerek grafik, gerek hikaye gerekse oynanışı açısından 2015 yılına damga vuracak bir oyun olduğu belli oluyordu.

Oyunla ilgili daha sonra bir çok bilgi paylaşıldı ve bu bilgiler şahsen beni kalpten götürecek cinstendi. En son sızdırılan bilgi ise gerçekten sabırsızlığımın doruklarına taşındım: Assassin’s Creed: Unity’deki Notre Dame devasa boyutlarda olacak!

Ne AC: Brotherhood’daki Collezium ne de serinin diğer oyunlarındaki haritalar… Notre Dame’ın farklı olacağını söylüyorlar. Kasım ayı gelsin de kavuşalım diye bekliyorum. Tabi bir yandan da yeni haberleri takip ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder