24 Mayıs 2014 Cumartesi

Cooler Master Oyuncu Ekipmanlarıyla Küllerinden Doğuyor




Yıllardır oyuncuyum. Yıllardır oyun oynamama rağmen hala amatörüm. Profesyonel oyuncu olabilmek için ise profesyonel ekipmanla oynamak gerekiyor evet.  Ben ne kadar iyi olursam olayım o mouse, mouse padden taşıyorsa, klavyenin tuşlarının tepkime süreleri eşit değilse; değil profesyonel olmak; sinir hastası olup çıkıyorum. Bir bakıma teknolojiyle olan savaşımda profesyonel bir asker olabilirim.


Gel zaman git zaman, oyun oynamak bana bir işkenceye dönüştü. Kendime dedim; bu işi seviyorsun arkadaş, öyle çıkıp sabahlara kadar bir mekana para akıtmıyorsun, olmayan manitaya para da harcanmıyor; ben de çeyiz yerine ekipman kurayım dedim. Yeni bir şeyler olsun, kimsede olmasın derdine de düşünce kapsamlı bir araştırmaya giriştim. Cooler Master CM Storm adı altında oyuncu ekipmanları üretiyormuş ve Türkiye’ye yeni gelmiş. Kulak içi kulaklığından tutun da klavyesine, faresine kadar. Hemen söyledim. Kutu eve geldiğinde sabaha kadar alemlerde takılmış birinden daha mutluydum. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder